Ahad, 20 Mac 2011

permulaan ceritaku

ak dibesarkan dlm keluarga yg sderhana, aku mmpunyai 4 org abg dan aku nie ank bongsu dan tunggal prpuan lak 2, aku mpunyai sorg ayah yang amat penyayang dan memahami jiwa anak2nya, tp bila bercakpa tntg mak, aku mmg sdeh ckit, ylah ak xprnh kenal siapa mak kndung aku, menurut cite ayah aku mereka bercerai slps 1 mggu ak dilhirkan, kata ayah aku ag, mak aku curang dibelakangnya smasa mgandungkan aku, kdang aku trtnya gak kat diri sndri btol kew aku nie anak yg sah, sbb ayah aku prnh ckp mak ak curang dibelakang dia masa mgdungkan aku, tp bila aku tnya kat ayah aku aku nie btol ke anak dia, ayah aku, ya dik ank ayah, smpai menitis airmata ayh aku, sejak pada ari2 aku dah xda tnya kt ayah aku lagi tntg pkra 2. tp masa umur aku dlm usia 2 thun, ayah aku amik keputusan utk berkahwin lgi, kata ayah aku pada ank2nya biar ada seorg ibu menjaga kita skrg, ayah aku xnk kami adik2 beradik kehilangan kasih sayang seorg ibu. mula2 aku xterasa sgt ada mak tiri nie, tp bila umur aku masuk 5 thun , ada seorg kwan aku ckp yg emak tiri nie jhat dan garang dan sejak pada ari2 aku dah xsukakn mak tiri aku nie.. urmmm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan