Khamis, 7 April 2011

kisah cinta monyet dan kenakalanku

urmm setelah berhari2 aku tidak menulis didalam blog nie, rasa windu lak nk tlss... haha kelakar k... aku pon xthu ler nk tls pe ekk.. urmm rasanya mcm nk bercerita tntg pakwe2 ku semasa zaman persekolahan dulu, ala cinta monyet je masa 2.. mmm biasa la zaman sekolah ble kte kwan mna lelaki mesti diorg ckp i2 pkwe la.. tp pdahal kwan je..tp kawan2 aku ingt yg aku nie cople kot, mmm biasalah aku nie masa kecil dulu mmg suka berkwan dengan bduk laki berbanding bduk prpuan, bb bduk puan nie asyik suka bergosip je, nyampah tol aku nk lyan..korg cya x masa aku start bercinta nie msa umur 8 thn (drjah 2), korg mesti ckp kecil2 dh pndai mengantal tp itulah knyataannya.. aku terpikat kat mamat yg brnama "s" nie masa pertama kali aku terdengar suara dia mengaji al-quran masa kelas pendidikan islam..aku dh la masa 2 xbbrapa suka sgt kat ustzah aku nie, bb dia kerek gler, silap baca ckit kena berdiri atas kerusi, so aku dan geng2 aku nie, setiap kali kelas pendidikan islam kte owg dok kat bahgian blakang kelas 2 buat bdoh je, tp setiap kali peperiksaan p.islam aku mesti dpt markah tertinggi, ustzah aku pon pelik cra mcm ner aku bljar.. mmm berblik tntg "s" td, masa aku trdgr dia bca sepotong ayat al-quran, hati aku mula menyukai diahaha...tp rupanya aku nie xlah bertepuk sebelah tangan rupanya, rupa2nya dia jguk berminat dekat aku, setelah 2 bulan kami berkwan akhir kte org stuju jd pasangan kekasih, yg bestnya xda sorg pon dr kwan aku @ dia yg thu aku dan dia cople, tp akhirnya rahsia tersebut bocor jua.. hahaha korg mesti tertnya mcm ner leh terbocor rahsia 2 kn, ylah mna xnyew, aku slalu ada sblah dia, mana dia pergi aku mesti ikut keculi law dia g toilet la aku xla ikut, tp g rumah dia pon aku prnah, jmpa ayah dia pon prnah, tdur umah dia pon prnah tp masa 2 ayah dia ada kt umah, masa 2 aku pnat sgt bersukan so aku tertdur dkt umah dia, tp aku tdur kt dlm bilik dia, i2pon ayah dia suruh, tp dia x dibenarkan msuk bilik dia, ala masa 2 aku bru berumur 9 thn mnalah thu apa i2 sexs.. mmmm tp biasalah saat bercnta ada manis dan pahitnya.bila pahitnya amat lah menikam jiwa aku nie,  msuk 4 aku ngan dia dah berlainan kelas, aku msih kelas yg tercorot sedangkan dia  kelas pndai..haha aku kn bdoh, smpai skrg aku pon bdoh.  chachakk, ntah ler ttba  jew aku rasa cmburu bila lihat dia brbual dengan bduk puan, tp korg thu x bduk puan 2 la yg jd musuh aku, hmpir 2 bulan hbungan aku ngan dia dingin dsbbkan peristiwa ini.. oh omg la, mujurlah aku msih ada kwan2 yg percya dkt aku,atleast dia cya kat aku gak, 2 pon slpas  kwan dia cte  pkara sbnar kat dia.. hahaha lawaknya kn.. tp aku pling sedih slpas tmat sekolah rendah hbungan aku ngan dia terputus ditengah jalan raya.. haha.. ylah dia kan dpt msuk sekolah berasarama tp aku sekolah biasa jew, wlpon berpisah ingatan aku pada dia x prnah berubah, biarpun ramai laki nk ngurat aku, tp aku xlyan bb aku setia menunggu dia, tp sygnya dia rupa2nya kat sana dah ada pengangti aku, sedihnya aku rasa, walhal aku nie setialah tggu dia.. urmmm patotlah owg slalu kata ini cinta zaman monyet cinta zaman persekolahan...
ok dalam blog sterusnya aku akan cerita tntg cinta sejati yg melibat kawan kepada kwan.. t korg thu laa.. wokey daaa smua.. muahhhhhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan