Jumaat, 20 Mei 2011

Teman Lelaki

setelah berbulan2 aku xmenulis dlm blog ini, akhirnya ari nie aku memulakan lg tugasan ku untk menulis blog, ok kali nie aku nk bercerita tntg pakwe2 ku.. smuanya 3 org dan berkwan . huhuhu.... mesti korg tertnya mcm ner aku leh caple dgn kwan kpd kwan  lak yew kn. ok kat sni aku akn cerita dengan  pakwe pertama aku..
pakwe pertama aku namakan sbg "A" aku knl dia pada thun 2007 sehari seblum puasa, masa aku ngan 2 org mmber aku g karoke kat sebuah pusat membeli belah di negeri pantai timur ( korg cri sndrilh yew), aku berkwan ngan mamat nie 1 hari je, puasa yang kdua aku caple ngan dia, aku suka kat dia bb dia nie comel sgt bila ckp, tp hubungan kami tahan 3 bulan jew, ntah aku pun xthu mna salah silapnya, awal jan 2008 aku putus ngan dia, sedih ofcourse aku sedih, ylah aku mmg syg kat dia sgt.. tp dh jdoh xada, nk wat ganer ann..

ok nie kisah pakwe ku yang kedua lak ( ngeri yg sama)aku labelkan sebagai "B" aku knl dia masa aku caple ngan ex ptama aku 2, dah kata kwan kn, aku caple ngan dia setelah 2 minggu aku ptus ngan ex aku 2, tp yang nie masa aku caple ngan dia aku blum prnh jmpa ag,korg mesti pelik ann mcm ner aku leh terima org 2, sedangkan aku x prnh knl @ jmpa dia,huhu tp suara dia mgancam aku, setelah 3 bulan caple bru lh kmi jmpa...mmm owgnya xlh hensem mcm ex aku yg ptma, tp aku suka tgk ar, ada manis lah kat wajah dia 2, nmun apakan daya setelah 2 thun menjalinkan cinta, pada thun 2009 genap usia perhubungan kami 2 thun 5 bulan, aku mdapt khbar yang dia telah berkahwin i2 pun dari mulut isterinya, ya Allah masa 2 hanya tuhan yang tahu perasaan aku, hancur lebur semuanya bersatu, nmun mujurlah aku ada kwan 2 yang support aku dari belakang, masa 2 aku dah mcm orang gler dh..kalo x aku pun xthu lh nk ckp apa...


mm ini pakwe yang ketiga, aku knl dia sama mcm ner aku knl ex aku yg kdua, tp aku yang cari dia, tp korg jgn salah faham aku cari dia sbb nk tahu betul ke yang ex aku 2 dh kahwin, tp... dia lnsung x nk bercerita ttng pkra 2 wlpn aku ugut dia supaya bercerita tp dia tetap mhu tutup rahsia.. mm korg mesti tertnya ann mcm ner aku boleh jtuh cinta dengan mamat nie yang aku gelarkan sebagai "C", sama spt ex aku yg kdua gak, aku jtuh cnta di sebbkn suara dia je... korg mesti heran knplah aku nie mudah jtuh cinta bila dgr suara je, aku sndri pun xthu lah , tp i2 lh aku sbnarnya mudh jtuh cinta bila dgr suara je, tp dengan dia nie aku pun prnh ptus, sbbnya dia nie dah awek, kena tipu ag.. sedih je aku rasa.. asyik kena tipu je ngan laki, masa 2 aku lgsung x nk percyakan laki, wlpn rmai laki yg cuba ngorat aku, tp aku buat xlyan je, tp bohonglh kalo kata aku x sunyi tnpa laki yg bergelar "pakwe" disisiku, ylah aku nie kn mudah rasa sunyi... hahaha... tp setelah sebulan lebih aku clash ngan ex aku yg ketiga nie, pada 1 hr dia call aku blik, tp aku trtnya knpa dia call aku blik, upanya dia dh ptus ngan awek dia yg dulu, masa aku xthu knpa aku blh terima dia blik, sedangkan hati aku mmg dah xterluka sgt. kini dia menjadi pakwe aku kembali, tp aku sbnarnya xyakin pada cintanya ag, aku masih ragu kalo dia ikhlas mencintai aku dengan ikhlas , kerana aku takot kalo sekali lagi dia mempermainkan cintaku yang ikhlas dan suci ini.. mmm aku selalu doakan agar cinta kami kekal buat selama2nya..









oklah sampai sini je kisah tentang teman lelakiku... nanti kita akan jumpa lagi dengan kisah 2 yang lain pulak... bye smua.. love u alll... muahhhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan