Ahad, 26 Jun 2011

Aku terlanjur... Aku menyesal...

bila cerita tntg terlanjur nie, aku nie suka surf laman 2 yg kurang elok ckit, kdang 2 bila aku surf kt ctu ak tertnya knpalah ada prpuan yg snggup membiarkan diri mreka di rakam aksi yang berahi dan dipaparkan kepada orang ramai. aku kdang terfikir gak knpa ada prpuan yg sanggup di jadikan hmba seks kpd laki... aku pon sbnarnya bknlah baik sgt... dlu aku prnah sekali trlanjur bermain ngan ex aku, tp mujurlah aku msih virgin lg. tp aku rasa menyesal sgt , knpa aku boleh mbiarkan laki yg bkn muhrim ngan aku melihat tubuh aku, tnpa ikatan yg sah.. tp nak menyesal pon dah x guna dah, bnda dah terjd kn, kte menangis air mata darah sekali pon dah xada guna ag.. tp betol kata orang tua kn sekali kte buat pasti kita nak akan lagi, begitu lh jua aku, wlaupun aku menyesal tp kdang hawa nafsu ku sering menguasai diriku.. dengan pkwe yg bru nie pon aku dh prnah lakukan tp ak still virgin lg, wlaupon kdang 2 aku nk dia lakukan pda tubuhku, tp bila dia hmpiri ku, aku sering menolak pelawaannya, aku sbnarnya bru thu apa itu sex msa aku caple ngan ex aku dlu.. sapa sangka aku yg sorg pndiam nie boleh terlibat ngan pkara sebegini....wloupon kami nie jrang berjumpa tp aku xthu lah ... ssuh nk ckp sbanrnya.. tp aku mmg myesal..... myesal diatas perbuatan aku neh.. tp kdang 2 aku nie suka gak lyan bnda lucah nie, sbb bnda mcm nie boleh ilang stress aku kat tmpt keja, masalah ngan keluarga aku. Tp aku skrg nie seolah-olah ketagih melihat video / mbawa kisah sexs, aku pon xthu lh knpa boleh jd mcm nie.. urmmmm .... Biar pun aku insaf melihat  smua ini, tp aku xthu knpa aku msih suka melyan pkra mcm ini... Aku harap aku dapat menjaga maruah diri ku lg.. dh aku serahkan virgin aku pada suami aku yang SAH...




ok lah smpai disini shja... jmpa lagi... daaaaaaaaaaaaaaaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan