Isnin, 20 Jun 2011

BUAT BLOG..

aku heran sebenarnya mcm ner diorg leh buat blog dlam masa 2,3 hari je.. tp aku nie nk buat blog amik masa dalam  2-3 minggu.. lama kan aku cara wat blog nie.kdang aku tertnya gak mcm ner mrk smua boleh buat blog dlam msa yg singkat dan mpunyai pelbgai maklumat an... aku nie amik masa utk menulis blog pon kdang 2 mgambil msa dlm 2 @ 3 minggu gak lh.. tp kdang 2 dlm 2 @ 3 ari pon boleh siap, tp kalo asyik delay shj mcm ner x jd lmbt lak kn.. yela kdang 2 aku xthu apa nak tulis sbnarnya, .. huhuhu

Aku sbanrnya masih dalm proses belajar buat blog, rasa syok plak ada blog nie, mcm 2 kerenah org yang aku jmpa dalm blog nie.. kat sini pelbagai blog aku layari.. dari yg elok hingga yang kurang elok pon aku lyan gak.. mmm best gak lh lyan blog nie, lepas segala  tekanan dlm jiwa ini...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan