Rabu, 15 Jun 2011

tension...

urmm ari nie aku tension gler, ari nie 1 ari aku kena marah dek bos aku.. urmm aku sbnarnya bkanlah familior sgat nk wat keja mcm nie, agpun aku msih bru ag dan msih bnyk lagi perlu dibelajar, bkannya aku boleh hafal semuanya dlm kepala otak aku nie... hisshhh memg ak tension gler la.. ikutkan hati mmg nk angkat beg balik rumah je, yelah malu woo aku kat kawan2 opis aku 2. skrg nak wat kerja pon dah xada semangat, rasa nk berhenti je.. tension gler kepala otak aku neh...

tapi bila difikirkan alik ann mmg mcm nie cara kte bekerja sbnarnya.. aku harus bertahan utk kerja nie.. urmmm
tp aku mmg tension gler sbnarnya, tp mujurlah ada mmber opis yg fham keadaan aku... kalo x smlm aku dah letak surat resign dh.. pas 2 family aku akn bising skali kat aku supaya mcri keja ag...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan