Khamis, 13 Oktober 2011

benci

benci aku dengan idup nie.. kenapalah takdir hidup ini selalu sahaja malang

benci aku dengan kehidupan ini, terasa ingin membunuh diri...

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh tension betul aku

Isnin, 26 September 2011

KENAPA MALANG JE NASIBKU

HURMM DUA HARI BERTURUT- TURUT  HIDUP AKU MALANG

SAMPAI AKU RASA NAK BUNUH DIRI PUN ADA..  TENSION YANG TERAMAT

SANGAT... SEMUA ORANG NAK SALAHKAN AKU SAHAJA..

KENAPALAH HIDUP AKU NIE SENTIASA MALANG..

Ahad, 25 September 2011

dugaan yang x prnh surut

Kenapa hidup aku nie x prnh x lpas dari dugaan.. knpa aku yang harus di uji dengan sebegini

rupa.. aku dah x larat menanggung dugaan ini sendirian.. YA ALLAH KAU CABUTLAH

NYAWA KU.. AKU DAH XNK HIDUP LAGI, KNPA TERLALU BERAT DUGAAN

YANG TERPAKSA AKU HADAPI SENDIRIAN.. AKU DAH X LARAT DENGAN

SEMUA INI.. BIARKANLAH AKU MATI AGAR SEMUA ORANG BAHAGIA

TANPA AKU DI MUKA BUMI INI.. AKU DAH LETIH DENGAN SEMUA INI..







AKU NAK MATI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aku mula benci dia

Enth lah knpa hidup aku nie sering kali diuji dengan ujian yang berat, 

aku sndri x pasti kenapa hidup ini  sering kali ditimpa dugaan.. aku sendiri

tertnya knpa idup ini penuh dengan dugaan yang x mampu aku tanggung 

sendirian.. Aku rasa semua orang dalam keluarga aku sebenarnya memang

membenci aku sejak aku kecil lagi, aku tahu aku nie adalah anak yang

pembawa sial dalam keluarga aku tahu semua itu.. aku dah xthan hidup

di dunia ini, YA ALLAH KAU CABUTLAH NYAWAKU, AKU DAH 

TAK MAHU HIDUP DI DUNIA INI LAGI.. 

Selasa, 20 September 2011

Dugaan

Semalam adalah budak bru masuk keja, tp sayangnye x smpai 1 hari

dia berkerja, dah angkat kaki dan sekali lagi aku tertinggal sendirian di

opis bawah nie,, hurmm sungguh aku kebosanan lah wei.. dah tak ada

kawan nak buat berbual.. dah terasa tension je pulak

Ahad, 11 September 2011

tiada mood

entahlah kenapa sejak akhir nie, aku dah rasa malas nak keja kat sini, makin lma aku rasa makin tension lak
rasa nak berhenti je dr sini..

Selasa, 6 September 2011

Semalam hari yang menyeksakan

Aduhai semalam betol - betol hari yang menyeksakan  hidup aku, terasa mahu menangis pon ada gak
geram betol aku smlm, bnyk kerja aku tertangguh smlm terpksa buat hari nie. tp x thulah boleh siap ke x
kerja 2 hari nie, kdang aku tertnya gak pihak HR nie xnk amik penganti kwan yg berhenti 2 ke, aku dah
penat  buat kerja dia... hishh bosan tol aku dengan kerja nie